ورود و ثبت نام

مصاحبه رادیویی

                        پیرو برگزاری وبینار “روش تهیه محتوای دینی در اینترنت و منابع دیگر” مصاحبه رادیویی دکتر حسین محمدی فام (پژوهشگر علوم دینی) روز سه شنبه مورخ 27 خرداد 99 ساعت 17.30 از شبکه رادیویی قرآن – برنامه والعصر- بصورت زنده روی آنتن رفت. دکتر محمدی فام […]
IMG 2023 WA0061 - مصاحبه رادیویی

 Untitled 272x300 - مصاحبه رادیویی                    1518684 621 300x200 - مصاحبه رادیویی  

پیرو برگزاری وبینار “روش تهیه محتوای دینی در اینترنت و منابع دیگر” مصاحبه رادیویی دکتر حسین محمدی فام (پژوهشگر علوم دینی) روز سه شنبه مورخ 27 خرداد 99 ساعت 17.30 از شبکه رادیویی قرآن – برنامه والعصر- بصورت زنده روی آنتن رفت.

دکتر محمدی فام با اشاره به به دغدغه های رهبری در خصوص استفاده مناسب از فضای مجازی تاکید کردند که خیلی فعالان فرهنگی برای محتوای خود دنبال منابع معتبر هستند و با توجه به اینکه سایتهای بسیار قوی برای سرچ های خیلی دقیق و دسته بندی شده با قابلیت جستجوی یک کلمه در همه کتابهای مرتبط وجود دارد؛ این وبینار با هدف بالا بردن آگاهی عزیزانی که اطلاعی از این سایتها و منابع ندارند برگزار شد.

باتوجه به محتوای دینی بسیار زیاد درفضای مجازی ممکن است فعالان مجازی دچار محتواهای اشتباه و یا دست کاری شده بشوند، در این خصوص لازم دیدیم فعالان فرهنگی مجازی این دوره را ببینند و با کتب مستند شیعی، سایت ها و کتابهای معتبر آشنا شوند .

موسسه آموزشی حُسن یوسف و مجموعه فرهنگی روضه الشهدا آماده همکاری با موسسات قرآنی و فرهنگی و آموزشی جهت برگزاری وبینارهای رایگان در حوزه یاد شده میباشد.

 

 

 



نظرات

    پاسخی بگذارید