ورود و ثبت نام

آموزش های مجازی

در سالهای اخیر هر چه به رونق اینترنت و نفوذ برنامه های مرتبط با آن افزوده شد، آموزش های آنلاین و مجازی نیز مورد استقبال بیشتری قرار گرفت و بسیار اهمیت پیدا کرد. آموزش مجازی ( Virtual Learning ) و آموزش الکترونیک ( E-Learning ) واژه هایی هستند که در سالهای اخیر برای همه شناخته […]
11747418 905 1 - آموزش های مجازی

در سالهای اخیر هر چه به رونق اینترنت و نفوذ برنامه های مرتبط با آن افزوده شد، آموزش های آنلاین و مجازی نیز مورد استقبال بیشتری قرار گرفت و بسیار اهمیت پیدا کرد. آموزش مجازی ( Virtual Learning ) و آموزش الکترونیک ( E-Learning ) واژه هایی هستند که در سالهای اخیر برای همه شناخته شده است و به سبکی از آموزش گفته میشود که قسمت عمده روند یادگیری با استفاده از بسترهای کامپیوتری و الکترونیکی انجام میشود.
میتوان مهم ترین شعار آموزش از راه دور را آموزش آسان و با کیفیت در همه زمانها و مکانها و برای همه دانست. این شیوه از آموزش برای افرادی که به دلایل مختلف از آموزش جامانده اند یا معلولان، افراد متاهل ، شاغلین و کسانی که از نظر رفت و آمد و صرف وقت محدودیت دارند و مشغله زیادی دارند بسیار مناسب است.
از لحاظ صرف هزینه بسیار کمتر از هزینه کلاسهای حضوری است و همچنین مخاطب دوره میتواند به کرّات به محتوای آموزشها دسترسی داشته باشد و از جهت کیفیت آموزش هم به علت تمرکز روی بخشهایی که برای اندیشه جو از جهت یادگیری مهم تر است بسیار حائز اهمیت است و از اتلاف زمانی روی بخشهایی که نیاز ندارند جلوگیری میشود و دانش آموزان و دانش جویان میتوانند از محتواهای جذاب و بروز بهره بیشتری ببرند.
همچنین سرعت تولید محتوای مجازی بسیار بالاتر از روش فیزیکی و چاپی میباشد و سرعت دسترسی مخاطبان به محتوا نسبت به روش حضوری بسیار رضایت بخش تر میباشد.



نظرات

    پاسخی بگذارید